-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Bilsalg i høyden?
Smart forsto det med en gang. Deres mønsterforhandler hadde et tårn med der bilene står parkert og der elektriske heiser sørger for sirkulering av bilene.
Dette skjer forresten ikke bare for å gjøre maks ut av utstillingsmuligheter, samtidig er det jo et klar svar på økende tomtepriser.
Disse arkitektene bygger bil-husene sine rundt et standard konsept der Patrick Barretts eget patent, en spesiell bilheis drevet hydraulisk, spiller en sentral rolle.
Bilfabrikkene bruker milliarder på å konstruere og designe en ny bil. Og når den endelig er her blir den stappet inn i de styggeste, trangeste brakkene som finnes får vi vite.