-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bilia overtar dansk Ford/Mazda-forhandler
I Sverige og Norge begynner Ford-modeller å synes i Bilias showroom. I Danmark går svenske AB Bilia et viktig skritt lenger ved å regelrett overta Ford- og Mazda-forhandleren Scaniadam A/S, som har 7 forretninger i Københavnområdet, mens Bilia i samme område driver seks.

Til sammen blir dette Danmarks største bilforhandler. Scaniadam har 278 ansatte, omsatte i 2004 for en milliard (SEK) og fikk ut 4000 nye pluss 1200 brukte biler. Bilia Danmark har 207 ansatte, 2004-omsetningen lød på 720 millioner og salgsvolumet på 1700 nye pluss 1500 brukte biler.
Så spørs det da, om dette oppkjøpet blir så vellykket at vi snart vil få se tilsvarende grep fra Bilia også i Norge. Etter at de norske importørene av alle de aktuelle merkene i tur og orden har flyttet til samme hus i de senere år, har det ikke akkurat manglet spekulasjoner på ytterligere samkjøring på importsiden. Nå tegnes et stadig tydeligere bilde av at det er på forhandlersiden det først blir full implementering av alle Ford-eide merker. Og så får vi se hvor lenge Jaguar Norge får drive med sitt ..