-
Storebrand:
Biltekniske konsulenter/takstmann
-
Møller Bil Hvam:
Daglig leder
-
Werksta:
Verkstedleder
-
Møller Bil Orkdal:
Bruktbilsjef
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Engelske plater til japanske biler
Alle bilprodusenter bruker i hovedsak komponenter fra uavhengige underleverandører i bilene sine. Honda og Toyota bruker blant annet karosserideler fra det japanske selskapet Takao Kinzoku Kogyo, som i 1997 bygget en fabrikk i Gloucester, England.


Takao
Nå er dette anlegget utvidet til hele 21 000 m2, for å kunne møte den økende etterspørselen fra japanske bilprodusenter med fabrikker i Europa. I Glouchester finnes over 100 roboter som sveiser sammen de prefabrikkerte karosseridelene. Sammen med de 350 ansatte på fabrikken produserer robotene deler nok til å fylle et vogntog hvert 25. minutt til Honda og Toyota-fabrikkene.
Honda har i lang tid vært Takao Europa-fabrikkens største kunde, men innen utgangen av 2006 vil antakelig Toyota være en minst like stor kunde. Selskapet leverer pr. i dag 2400 deler daglig til Toyotas fabrikker i Europa.