-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Spor av fremgang?
Vi kan godt se på årets Equip Auto som de første tegnene på at vi er på vei opp fra en bølgedal igjen.
Men vi kan også se på utstillingen som et signal om at den nye tid vil være ganske fjern fra den gamle.
Nye nasjoner vil dukke opp som leverandører. Det vil komme en rekke nye merkevarenavn vi må lære utenat. Gamle bekjente gir seg ut på helt nye veier. Velkjente merkevarenavn forsvinner under nye paraplyer.
Det blir stadig færre uavhengige operatører, kjededannelser akselererer. De underligste sammenslutninger finner sted. Og bransjeforeningene får stadig nye oppgaver - og nye utfordringer.
Men vi ser også at ønskene om å skape nye produkter eller nye forretningsideer lever minst like sterkt som før. Vi ser at proaktive salgsaktiviteter igjen begynner å bli veldig viktig - det er ikke nok «å være til stede».
Vi ser at for dem som er aggressive, gir nye offentlige regler og nye forbrukerengasjementer stadig flere muligheter.
Det ser faktisk ut som om det også i fremtiden vil være plass for bransjemesser som Equip Auto og Automechanika. For selv om årets var tynnere enn før, etterlot den en mengde
inntrykk.
Noen ser du i billedgalleriet under, andre vil dukke opp i tiden fremover.