-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Foria, en italiensk Nissan
Feil, konseptbilen Foria er nok også tegnet i Nissans eget studio, men her kunne man tro at de moderne linjene var hentet ut av et italiensk studio. Navnet, Foria, er vel heller ikke ment å avvise en slik assosiasjon?
Her har vi altså en tett sports-coupé, med RX8-type dører (smale, selvmords, bak) og plass for 2+2. Lengden er grei, 435 cm, høyden er ikke akkurat lav: 137, mens bredden er forbausende lite akkurat det. Eller sagt på en annen måte: 170 cm er ganske smalt. Bildene tyder imidlertid på at de 18-tommers hjulene hjelper bilen å få et ganske kraftig uttrykk i bredden også.
Denne tilhører avdelingen for Nissans konseptbiler, men er vel kanskje det konseptet som er nærmest det som kan bli produksjonsbiler. Nissan har ofte hatt ganske vellykkede biler i dette Silvia-segmentet.
Vi får vite at det dreier seg om frontmotor og bakhjulsdrift og gearskift via manualer under rattet. Vi får også en litt oppblåst beskrivelse av et interiør som imidlertid høres ut som om også det er designet med produksjon i tankene.
Ikke utstillingens mest spennende kanskje, men en av de mest interessante med tanke på hva som kan komme ut av dette.