-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Foria, en italiensk Nissan
Feil, konseptbilen Foria er nok også tegnet i Nissans eget studio, men her kunne man tro at de moderne linjene var hentet ut av et italiensk studio. Navnet, Foria, er vel heller ikke ment å avvise en slik assosiasjon?
Her har vi altså en tett sports-coupé, med RX8-type dører (smale, selvmords, bak) og plass for 2+2. Lengden er grei, 435 cm, høyden er ikke akkurat lav: 137, mens bredden er forbausende lite akkurat det. Eller sagt på en annen måte: 170 cm er ganske smalt. Bildene tyder imidlertid på at de 18-tommers hjulene hjelper bilen å få et ganske kraftig uttrykk i bredden også.
Denne tilhører avdelingen for Nissans konseptbiler, men er vel kanskje det konseptet som er nærmest det som kan bli produksjonsbiler. Nissan har ofte hatt ganske vellykkede biler i dette Silvia-segmentet.
Vi får vite at det dreier seg om frontmotor og bakhjulsdrift og gearskift via manualer under rattet. Vi får også en litt oppblåst beskrivelse av et interiør som imidlertid høres ut som om også det er designet med produksjon i tankene.
Ikke utstillingens mest spennende kanskje, men en av de mest interessante med tanke på hva som kan komme ut av dette.