-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Moco: Nissans Suzuki
På Tokyo-utstillingen skal Nissan vise sin nye Moco. Moco? Ja den heter faktisk det, og har hatt det navnet siden April 2002. Da bestemte Renault-datteren seg for å gå inn i mikro-markedet og gjorde det ved å kjøpe en Alto (eller Wagon R +) og døpe den om.
Den nye Moco, som debuterer om noen dager, er bygget på samme måte. Nissan kjøper Mamas Auto fra Suzuki når den kommer i serieproduksjon på vårparten 2006, og legger sine egne karosseri-retoucher på. Fire passasjerer får man plass til, 3,4 meter måler den i lengden, og har selvfølgelig en 660 ccm motor, slik de japanske mikrobil-reglene foreskriver.
Nissan/Suzuki lover både lave forbrukstall og lavt utslipp. Akkurat som om det er noen overraskelse – disse verdiene pleier å henge sammen.