-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Moco: Nissans Suzuki
På Tokyo-utstillingen skal Nissan vise sin nye Moco. Moco? Ja den heter faktisk det, og har hatt det navnet siden April 2002. Da bestemte Renault-datteren seg for å gå inn i mikro-markedet og gjorde det ved å kjøpe en Alto (eller Wagon R +) og døpe den om.
Den nye Moco, som debuterer om noen dager, er bygget på samme måte. Nissan kjøper Mamas Auto fra Suzuki når den kommer i serieproduksjon på vårparten 2006, og legger sine egne karosseri-retoucher på. Fire passasjerer får man plass til, 3,4 meter måler den i lengden, og har selvfølgelig en 660 ccm motor, slik de japanske mikrobil-reglene foreskriver.
Nissan/Suzuki lover både lave forbrukstall og lavt utslipp. Akkurat som om det er noen overraskelse – disse verdiene pleier å henge sammen.