-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Global SUV til India
Hvorfor Nissan kalte sin nye Magnite en "Global B SUV" når det samtidig ble presisert at den bare skulle til India, er vanskelig å forstå

Det lyder kanskje merkelig for et norsk øre, men fremdeles er det mange der ut i verden – og da snakker vi om ca. 99 % av verdens bilmarked – som gjerne kunne tenke seg en kompakt SUV fyrt med bensin.
Og det er akkurat det denne bilen er.
Nå vet jeg egentlig ikke noe om denne, så jeg kan for eksempel ikke si at dette er en versjon av sør-amerikanske Kicks, som er bygget på Dacia B0-plattformen.
På den annen side skjønner jeg egentlig ikke hvorfor den ikke skulle være det heller. Her er det åpenbart et mål å komme ned i pris.
Det er vel også derfor jeg ikke klarer å fri meg fra Datsun-navnet når jeg ser på disse bildene. Fronten kunne godt vært Datsun, men nå vet vi jo at Datsun er på vei ut igjen. Allerede ute av Indonesia og den skal ut av India.
Akkurat denne bilen skal bygges på fabrikken i Tamil Nadu der Chennai er kjent som Indias Detroit.
1 liter 3-sylindret turbo med CVT-gir er det vi ellers vet.