-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Global SUV til India
Hvorfor Nissan kalte sin nye Magnite en "Global B SUV" når det samtidig ble presisert at den bare skulle til India, er vanskelig å forstå

Det lyder kanskje merkelig for et norsk øre, men fremdeles er det mange der ut i verden – og da snakker vi om ca. 99 % av verdens bilmarked – som gjerne kunne tenke seg en kompakt SUV fyrt med bensin.
Og det er akkurat det denne bilen er.
Nå vet jeg egentlig ikke noe om denne, så jeg kan for eksempel ikke si at dette er en versjon av sør-amerikanske Kicks, som er bygget på Dacia B0-plattformen.
På den annen side skjønner jeg egentlig ikke hvorfor den ikke skulle være det heller. Her er det åpenbart et mål å komme ned i pris.
Det er vel også derfor jeg ikke klarer å fri meg fra Datsun-navnet når jeg ser på disse bildene. Fronten kunne godt vært Datsun, men nå vet vi jo at Datsun er på vei ut igjen. Allerede ute av Indonesia og den skal ut av India.
Akkurat denne bilen skal bygges på fabrikken i Tamil Nadu der Chennai er kjent som Indias Detroit.
1 liter 3-sylindret turbo med CVT-gir er det vi ellers vet.