-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Realistisk fra Daimler
Det var to hovedbudskap da Daimlersjef Ola Källenius møtte investorer i London: 1) Kutte personalkost med € 1,4 mrd. – det vil si 10 % av ledere rundt i verden, og 2) at tøffe utslippsregler vil ha meget stor virkning på inntjeningen i 2020 og 2021. Han føyde til at Daimler lå dårlig an m.h.t. flåtemålet på 95 g/km. Deres biler ligger på «rundt» 138 g.
Han var realistisk på andre områder også: -Vi har regnet om igjen på den mulige forretningsmodellen med å drive en flåte med selvkjørende biler, sa han. -Å utvikle biler som kan manøvrere i byområder uten hjelp fra en fører har vist seg vanskeligere enn våre ingeniører hadde sett for seg.
-Det har skjedd en liten virkelighets-sjekk her, sa han. -Teknologien vil nok heller bli brukt i lastebiler for å hjelpe transportører på lange motorvei-strekninger, var budskapet.
Markedet reagerte med et forsiktig kursfall på 3 %.