-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Realistisk fra Daimler
Det var to hovedbudskap da Daimlersjef Ola Källenius møtte investorer i London: 1) Kutte personalkost med € 1,4 mrd. – det vil si 10 % av ledere rundt i verden, og 2) at tøffe utslippsregler vil ha meget stor virkning på inntjeningen i 2020 og 2021. Han føyde til at Daimler lå dårlig an m.h.t. flåtemålet på 95 g/km. Deres biler ligger på «rundt» 138 g.
Han var realistisk på andre områder også: -Vi har regnet om igjen på den mulige forretningsmodellen med å drive en flåte med selvkjørende biler, sa han. -Å utvikle biler som kan manøvrere i byområder uten hjelp fra en fører har vist seg vanskeligere enn våre ingeniører hadde sett for seg.
-Det har skjedd en liten virkelighets-sjekk her, sa han. -Teknologien vil nok heller bli brukt i lastebiler for å hjelpe transportører på lange motorvei-strekninger, var budskapet.
Markedet reagerte med et forsiktig kursfall på 3 %.