-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny Micra fra UK
Det har vært mye frem og tilbake med Nissans fremtidige Storbritannia-planer. Trusler om å trekke seg fra øya har det vært mange av. Det har også vært et spørsmål om hva EU kan godta av incitamenter fra engelske myndigheter.

Et av alternativene hadde vært å bygge den ved en Renault-fabrikk rett utenfor Paris, spesielt siden den nye Nissan-minien skal baseres på den kommende Twingo/Clio-plattformen. Men det later også til at i så fall måtte Renault ha investert mer der, enn de 235 millioner pund som nå må investeres i Sunderland-favrikken.
Da har EU åpenbart godkjent en del subsidiering, som blant annet nøytraliserer en del av ulempene ved det sterke pundet. Noen tempoplan for den nye modellen er enda ikke offentliggjort.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no