-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ny Mitsubishi Pajero:
Mitsubishi Pajero ble lansert for snart 20 år siden, og har oppnådd stor popularitet. I avgifts-Norge har den vært, og er fortsatt mest aktuell som varebil. Nå har japanerne lansert tredje generasjon Pajero. Vil den føre tradisjonen videre?

Andre generasjon Pajero ble lansert i 1991. Det skulle gå ytterligere 9 år før tredje generasjon ble lansert.
Paris-Dakar-Kairo
At Mitsubishi valgte å legge lanseringen til området rundt pyramidene i Giza i Egypt, har sin årsak i at det spektakulære rallyet Paris-Dakar i år ble gjort om til Paris-Dakar-Kairo. Mitsubishi har vært svært aktive i dette rallyet i mange år. I årets løp hadde de satset stort og hadde med 5 Pajeroer, hvorav 3 av den nye modellen. Håpet var selvsagt at de skulle vinne totalt, hva hadde vel vært bedre reklame for den nye bilen? Slik gikk det imidlertid ikke, beste plassering ble nummer 3 totalt.
Selvbærende karosseri
Med tredje generasjon Pajero går Mitsubishi nye veier i forhold til forrige versjonen. Mens Pajero tidligere var utstyrt med separat ramme, har den nye Pajero fått selvbærende karos-seri med integrert ramme. Når det gjelder hjulopphenget, er det forandringer både foran og bak. Det er fortsatt snakk om en forstilling bestående av doble triangelarmer, men torsjonsfjærene er nå erstattet av spiralfjærer.
Pajero hadde tidligere et bakhjulsoppheng bestående av en stiv aksel med spiralfjærer. På den nye modellen er dette byttet ut med en multilink bakaksel med spiralfjærer. Sistnevnte ble første gang benyttet i Mitsubishi Evolution for å gi bedre manøvreringsevne på løst underlag. Forandringene i for- og bakstilling øker fjæringsveien med henholdsvis 15 millimeter foran og 40 millimeter bak. Noe som skal resultere i bedre komfort.
I tillegg har Mitsubishi gått opp fra 15 til 16 tommers hjul. Bakkeklaringen er økt med 30 millimeter.
Aggressivt design
Designen på den nye Pajeroen er mer aggressivt enn tidligere. Skjermene har en mer buet fasong både foran og bak, og fronten er bredere og rundere enn utgående modell. Den nye modellen har større utvendige mål enn den forrige. Lengden er økt med 135 mm til 4280 mm på tredørs versjonen, mens femdørs-versjonen har strukket seg 70 mm til 4795 mm. Bredden er økt til 1875 mm. Dette gir utslag innvendig også. Her har lengden økt med 135 mm på den korte versjonen, mens den lange kan skilte med 60 mm.
Akselavstanden har økt like mye som den totale utvendige lengden, det vil si 135 mm på tredørs utgaven og 70 mm på femdørs utgaven.