-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Dal
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Kunderådgiver
Toyota Østfold AS
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
-
Administrerende direktør
Motor Forum AS, Bergen
-
Sales Specialist
Axalta Coating Systems Norway AS
Toyota krysser over
Nå melder også Toyota seg på lekkasje-flommen foran Paris. De frister med det de kaller et nytt crossover konsept.
OPPDATERT MED NYE BILDER
Det er klart de ikke kan si det i klartekst, men når man ser på dette bildet og leser Toyotas PR-linjer om kraftfullt nytt designspråk, betyr det at de endelig har oppdaget at Nissan Qashqai er en suksess og at de gjerne vil ha en bit av den kaka.
Som etterhånden ganske mange spiser av.
Det er klart at de heller ikke kan si i klartekst at de har ganske trang fantasi når det gjelder å sette navn på ting.
Navnelikhet
To svært populære SUVer kommer fra Honda og heter CR-V og HR-V. Her slår Toyota til med C-HR!
Det er litt underlig at de ikke bruker anledningen til å sette et navn som kan minne oss alle om at de var pioner på kompakt cross over i 1994, da de lanserte RAV4. Den er da ikke noe å skamme seg over?
Det eneste de ellers sier konkret om denne modellen er at den er en hybrid – men åssen hybrid må vi kanskje vente til vi står der, midt i Hall 4, før vi får greie på.
Begrenset hydrogenmarked?
Det er Volkswagens president i Japan, Shigeru Shoji som har fått lov til å gi et intervju om saken til Bloomberg, der han også forsikrer at det vil går flere tiår før en slik bil blir særlig praktisk for den vanlige kunden!
Han syns det låter helt urimelig at myndighetene skal kunne gi inntil 28.000 dollar i støtte til et hydrogenbil-kjøp! Noen bør fortelle den mannen hvorfor prinsipalen hans selger så mange elbiler i Norge.