-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Toyota krysser over
Nå melder også Toyota seg på lekkasje-flommen foran Paris. De frister med det de kaller et nytt crossover konsept.
OPPDATERT MED NYE BILDER
Det er klart de ikke kan si det i klartekst, men når man ser på dette bildet og leser Toyotas PR-linjer om kraftfullt nytt designspråk, betyr det at de endelig har oppdaget at Nissan Qashqai er en suksess og at de gjerne vil ha en bit av den kaka.
Som etterhånden ganske mange spiser av.
Det er klart at de heller ikke kan si i klartekst at de har ganske trang fantasi når det gjelder å sette navn på ting.
Navnelikhet
To svært populære SUVer kommer fra Honda og heter CR-V og HR-V. Her slår Toyota til med C-HR!
Det er litt underlig at de ikke bruker anledningen til å sette et navn som kan minne oss alle om at de var pioner på kompakt cross over i 1994, da de lanserte RAV4. Den er da ikke noe å skamme seg over?
Det eneste de ellers sier konkret om denne modellen er at den er en hybrid – men åssen hybrid må vi kanskje vente til vi står der, midt i Hall 4, før vi får greie på.
Begrenset hydrogenmarked?
Det er Volkswagens president i Japan, Shigeru Shoji som har fått lov til å gi et intervju om saken til Bloomberg, der han også forsikrer at det vil går flere tiår før en slik bil blir særlig praktisk for den vanlige kunden!
Han syns det låter helt urimelig at myndighetene skal kunne gi inntil 28.000 dollar i støtte til et hydrogenbil-kjøp! Noen bør fortelle den mannen hvorfor prinsipalen hans selger så mange elbiler i Norge.