-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Pininfarina til Paris
Nå som Pininfarina er blitt nesten-fransk, etter å ha kjøpt vesentlige deler av Matra, er det klart de kommer til å komme sterkere på Paris-utstillingen enn noensinne. Tre prosjekter skal vises, de skal demonstrere alle gruppens aktiviteter: design, engineering og produksjon.
Engineering skal representeres av Double-Face – det sløveste navnet, foreløpig, på noe Paris-prosjekt. Man kunne da i det minste døpt det for Janus. Men poenget er at i samarbeidet med Matra, som jo har erfaring i begge deler, har man utviklet en bil, som vil kunne overtas av en volumprodusent slik den står der nå, som kan bygges både i stål og i kompositt-materialer. De to kommer til å være meget fjerne når det gjelder design, men dele masse viktige og kostbare komponenter. Det hele skal vise hvordan man kan bygge nisjemodeller med en lav investering, på basis av en masseprodusert bil.
Den tredje bilen hos Pininfarina skal hete Nido. Det blir en åpen to-seter med masse sportslige innslag, men budskapet er sikkerhet. Pininfarina har jobbet med sikkerhet siden firmaet ble født, og den innsatsen har også resultert i konkrete modeller. Blant annet en sikkerhets-FormelEn-bil for 30 år tid siden, lenge før dagens hypersikre racerbiler var påtenkt. Og flere personbiler med avanserte løsninger har vært vist. Nido følger i disse fotsporene og vi kommer nok til å se at beskyttelse av fotgjengere har vært vist like stor oppmerksomhet som beskyttelse av de to som sitter i bilen.
Underlig forresten – et så attraktivt navn som Nido tror jeg aldri har vært brukt på noen bil før.