-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Pininfarina til Paris
Nå som Pininfarina er blitt nesten-fransk, etter å ha kjøpt vesentlige deler av Matra, er det klart de kommer til å komme sterkere på Paris-utstillingen enn noensinne. Tre prosjekter skal vises, de skal demonstrere alle gruppens aktiviteter: design, engineering og produksjon.
Engineering skal representeres av Double-Face – det sløveste navnet, foreløpig, på noe Paris-prosjekt. Man kunne da i det minste døpt det for Janus. Men poenget er at i samarbeidet med Matra, som jo har erfaring i begge deler, har man utviklet en bil, som vil kunne overtas av en volumprodusent slik den står der nå, som kan bygges både i stål og i kompositt-materialer. De to kommer til å være meget fjerne når det gjelder design, men dele masse viktige og kostbare komponenter. Det hele skal vise hvordan man kan bygge nisjemodeller med en lav investering, på basis av en masseprodusert bil.
Den tredje bilen hos Pininfarina skal hete Nido. Det blir en åpen to-seter med masse sportslige innslag, men budskapet er sikkerhet. Pininfarina har jobbet med sikkerhet siden firmaet ble født, og den innsatsen har også resultert i konkrete modeller. Blant annet en sikkerhets-FormelEn-bil for 30 år tid siden, lenge før dagens hypersikre racerbiler var påtenkt. Og flere personbiler med avanserte løsninger har vært vist. Nido følger i disse fotsporene og vi kommer nok til å se at beskyttelse av fotgjengere har vært vist like stor oppmerksomhet som beskyttelse av de to som sitter i bilen.
Underlig forresten – et så attraktivt navn som Nido tror jeg aldri har vært brukt på noen bil før.