-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Noen Subaru-repetisjoner
Subaru gjentar både et tema fra en liten Tokyo-utstilling i fjor, og ideer fra Frankfurt-utstillingen. Men deres WX-01 fortjener oppmerksomhet.
Legacy Blitzen er en 2002 utgave av en Legacy-racer som er salgsvare i Japan. Nå er vi oppe i 280 hester og en del chassis finesser. Kan den selges som Blitzen i Europa også tro? Eller har Daimlerchrysler sørget for å reservere dette heftige modellnavnet? Blitzen Benz var noe det gnistret av i sin tid.
Den lille 660 ccm mikrobilen HM 01 møtte vi i Frankfurt, den er ikke mindre attraktiv nå. Men storebror WX-01 har ingen sett før. En syv-seters tourer som fører Subaru rett inn i en Megane-pluss fremtid. Med 480 cm har den limousine-lengde, 184 bred og 163 høy tyder også på at her er det pusterom. 3 liters motoren byr på siviliserte 220 hester, og automatgearet understreker også komfort aspektet. 275 cm akselavstand burde kunne gi flyvende teppe fornemmelse.
Designet er det ikke noe å si på – hekken er litt uvanlig med den nydelige krummingen fra C- til D-stolpen, A2-tendenser i større målestokk? Fronten er kanskje litt for lite særpreget enda, men den er i hvert fall utstyrt med hovedlys som dreier. Deres retning avgjøres av utslaget på rattet holdt opp mot informasjoner fra navigasjons-systemet!
Dette vil antagelig vise seg å bli en av årets mer minneverdige konsepter fra Tokyo.