-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Noen Subaru-repetisjoner
Subaru gjentar både et tema fra en liten Tokyo-utstilling i fjor, og ideer fra Frankfurt-utstillingen. Men deres WX-01 fortjener oppmerksomhet.
Legacy Blitzen er en 2002 utgave av en Legacy-racer som er salgsvare i Japan. Nå er vi oppe i 280 hester og en del chassis finesser. Kan den selges som Blitzen i Europa også tro? Eller har Daimlerchrysler sørget for å reservere dette heftige modellnavnet? Blitzen Benz var noe det gnistret av i sin tid.
Den lille 660 ccm mikrobilen HM 01 møtte vi i Frankfurt, den er ikke mindre attraktiv nå. Men storebror WX-01 har ingen sett før. En syv-seters tourer som fører Subaru rett inn i en Megane-pluss fremtid. Med 480 cm har den limousine-lengde, 184 bred og 163 høy tyder også på at her er det pusterom. 3 liters motoren byr på siviliserte 220 hester, og automatgearet understreker også komfort aspektet. 275 cm akselavstand burde kunne gi flyvende teppe fornemmelse.
Designet er det ikke noe å si på – hekken er litt uvanlig med den nydelige krummingen fra C- til D-stolpen, A2-tendenser i større målestokk? Fronten er kanskje litt for lite særpreget enda, men den er i hvert fall utstyrt med hovedlys som dreier. Deres retning avgjøres av utslaget på rattet holdt opp mot informasjoner fra navigasjons-systemet!
Dette vil antagelig vise seg å bli en av årets mer minneverdige konsepter fra Tokyo.