-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Noen Subaru-repetisjoner
Subaru gjentar både et tema fra en liten Tokyo-utstilling i fjor, og ideer fra Frankfurt-utstillingen. Men deres WX-01 fortjener oppmerksomhet.
Legacy Blitzen er en 2002 utgave av en Legacy-racer som er salgsvare i Japan. Nå er vi oppe i 280 hester og en del chassis finesser. Kan den selges som Blitzen i Europa også tro? Eller har Daimlerchrysler sørget for å reservere dette heftige modellnavnet? Blitzen Benz var noe det gnistret av i sin tid.
Den lille 660 ccm mikrobilen HM 01 møtte vi i Frankfurt, den er ikke mindre attraktiv nå. Men storebror WX-01 har ingen sett før. En syv-seters tourer som fører Subaru rett inn i en Megane-pluss fremtid. Med 480 cm har den limousine-lengde, 184 bred og 163 høy tyder også på at her er det pusterom. 3 liters motoren byr på siviliserte 220 hester, og automatgearet understreker også komfort aspektet. 275 cm akselavstand burde kunne gi flyvende teppe fornemmelse.
Designet er det ikke noe å si på – hekken er litt uvanlig med den nydelige krummingen fra C- til D-stolpen, A2-tendenser i større målestokk? Fronten er kanskje litt for lite særpreget enda, men den er i hvert fall utstyrt med hovedlys som dreier. Deres retning avgjøres av utslaget på rattet holdt opp mot informasjoner fra navigasjons-systemet!
Dette vil antagelig vise seg å bli en av årets mer minneverdige konsepter fra Tokyo.