-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Noen Subaru-repetisjoner
Subaru gjentar både et tema fra en liten Tokyo-utstilling i fjor, og ideer fra Frankfurt-utstillingen. Men deres WX-01 fortjener oppmerksomhet.
Legacy Blitzen er en 2002 utgave av en Legacy-racer som er salgsvare i Japan. Nå er vi oppe i 280 hester og en del chassis finesser. Kan den selges som Blitzen i Europa også tro? Eller har Daimlerchrysler sørget for å reservere dette heftige modellnavnet? Blitzen Benz var noe det gnistret av i sin tid.
Den lille 660 ccm mikrobilen HM 01 møtte vi i Frankfurt, den er ikke mindre attraktiv nå. Men storebror WX-01 har ingen sett før. En syv-seters tourer som fører Subaru rett inn i en Megane-pluss fremtid. Med 480 cm har den limousine-lengde, 184 bred og 163 høy tyder også på at her er det pusterom. 3 liters motoren byr på siviliserte 220 hester, og automatgearet understreker også komfort aspektet. 275 cm akselavstand burde kunne gi flyvende teppe fornemmelse.
Designet er det ikke noe å si på – hekken er litt uvanlig med den nydelige krummingen fra C- til D-stolpen, A2-tendenser i større målestokk? Fronten er kanskje litt for lite særpreget enda, men den er i hvert fall utstyrt med hovedlys som dreier. Deres retning avgjøres av utslaget på rattet holdt opp mot informasjoner fra navigasjons-systemet!
Dette vil antagelig vise seg å bli en av årets mer minneverdige konsepter fra Tokyo.