-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Suzuki håper på snarlig hybrid
Tokyo – Suzuki melder seg på i hybridklassen. Klar er Swift Plug-in Hybrid, og den norske importøren vil ha bilen så snart som mulig.
Den nye hybridversjonen av Swift har en bensinmotor på bare 660 ccm. Den lader opp bilens litiumbatterier. I tillegg er bilen en såkalt ”plugg-inn”, slik at batteriene kan lades enkelt via nettet.
Foreløpig handler det om en bil som Suzuki har ute for brukstester. Den skal prøves i Japan, og i løpet av vinteren skal den kjøres i kuldetester. Det er mer usikkert når bilene lanseres.
- Gjerne så fort som mulig – vi venter på den med lengsel, sier Morten Wettergreen hos den norske Suzuki-importøren. Vi skal gjøre alt som står i vår makt for at Norge skal bli et av de aller første landene som får denne bilen.
- Vi har erfaring for at når Suzuki viser nyheter, er de langt inne i produksjonsprosessen. De pleier ikke å vise modeller de ikke har en plan bak. Så er også tilfelle med den nye plugg inn hybrid versjonen av Swift.
Suzuki har allerede bestemt seg for å etablere en egen grønn modellinje i Norge. Der vil Swift Plug-in Hybrid inngå. Det vil også den nye versjonen av Alto, som produseres i India. Bilen har et CO2-utslipp på rundt 100 g/km.
Ingen av bilene i denne grunnserien vil ha firehjulstrekk, noe som har vært et varemerke for Suzuki i Norge.
- Vi skal ha to typer biler, sier adm. direktør Frank Dunvold. Biler med firehjulstrekk samt en serie lavutslippsbiler. Vi skal ikke ha noe i mellom.
I Japan kaller Suzuki sine hybridbiler for ”seniorbiler”.