-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
WiLL-konseptet utvikles
Det var i 1999 Toyota presenterte WiLL-konseptet sitt. En annerledes bil med annerledes markedsføring rettet mot annerledes mennesker. Nå lanserer de den tredje modellen i serien, mens den første pioner-modellen, en slags japansk 2CV, skal ut av produksjon.
Utvendig er bilen preget av det vertikale stacken med frontlys. Innvendig er det adskillig mer som skjer i designavdelingen. Bilen har ikke en Cabin, den har en Super-kapsel, som domineres av en sentral konsoll – like rund og like stor som rattet. Den er utstyrt med en G-Book, et elektronisk dialog-instrument, som kan hente ned det meste fra motordiagnose via bankregnskap til den siste stor-romanen. Denne kan for øvrig kjøpes og brukes uavhengig av noen bil.
Toyota forsøker hele tiden å forsikre oss om at WiLL konseptet er en suksess og at det nå er like før det eksporteres til USA. Helt overbevisende virker det imidlertid ikke.