-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Grønt og sportslig fra VW
EcoRacer er betegnelsen på en snerten toseter Volkswagen viser i Tokyo. På tross av spenstige ytelser, kjører den 100 mil på 30 liter diesel.
Akselerasjonstesten fra 0 til 100 foretas på 6,3 sekunder og toppfarten er respektable 230 km/t. Et karosseri i karbonfiber bringer totalvekten ned i 850kg for den kompakte bilen som måler 3,77 x 1,74 x 1,21 meter. Akselavstanden er 2,48m og konseptbilen står på 17-tommers felger.
En nyutviklet 134-hesters TDI-motor sørger for et snittforbruk på 0,34 liter på mila. Med et slagvolum på 1,5 liter er motoren på utviklingsstadiet og kan bli et alternativ til den nye bensinmotoren med turbo og kompressor som leveres i nye Golf GT. Et dreiemoment på 250 Newtonmeter er tilstede i området 1900-3750 o/min.
VW hevder at EcoRacer er i fullt kjørbar stand, og med sine utskiftbare paneler kan den lett bygges om til coupé, roadster eller speedster. Konseptbilen skal benyttes for å teste ut fremtidig teknologi.