-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Grønt og sportslig fra VW
EcoRacer er betegnelsen på en snerten toseter Volkswagen viser i Tokyo. På tross av spenstige ytelser, kjører den 100 mil på 30 liter diesel.
Akselerasjonstesten fra 0 til 100 foretas på 6,3 sekunder og toppfarten er respektable 230 km/t. Et karosseri i karbonfiber bringer totalvekten ned i 850kg for den kompakte bilen som måler 3,77 x 1,74 x 1,21 meter. Akselavstanden er 2,48m og konseptbilen står på 17-tommers felger.
En nyutviklet 134-hesters TDI-motor sørger for et snittforbruk på 0,34 liter på mila. Med et slagvolum på 1,5 liter er motoren på utviklingsstadiet og kan bli et alternativ til den nye bensinmotoren med turbo og kompressor som leveres i nye Golf GT. Et dreiemoment på 250 Newtonmeter er tilstede i området 1900-3750 o/min.
VW hevder at EcoRacer er i fullt kjørbar stand, og med sine utskiftbare paneler kan den lett bygges om til coupé, roadster eller speedster. Konseptbilen skal benyttes for å teste ut fremtidig teknologi.