-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er Corolla Cross
Vi vet at Toyota skal lansere Yaris cross på det norske markedet til høsten, men selskapet har nok en crosser i ermet.
– Dette kan jeg ikke kommentere, sier informasjonssjef Espen Olsen i Toyota Norge når vi spør om Corolla Cross er aktuell for Norge.
Modellen ble først avduket i Thailand i fjor sommer, men etter hvert har den dukket opp i flere markeder i Asia, Sør-Amerika og nå sist i USA hvor den ble presentert denne uken.
Corolla Cross er en brobygger som skal tette gapet mellom C-HR og RAV4 og deler plattform med førstnevnte.
Den har også tilsvarende akselavstand (264 cm), men med en legde på 446 cm, en bredde på 183 cm og en høyde på 162 cm er den 7 cm lengre og høyere samt 4 cm bredere enn C-HR.
Det gir grunnlag for et større bagasjerom (477 liter mot 377 i C-HR) og mer innvendig komfort. Interiøret har det meste til felles med Corolla-modellene.
I USA leveres nykommeren med 2,0-liters bensinmotor og valg mellom to- eller firehjulsdrift.
I Brasil er den selvsagt klar for flexifuel, etanol er jo svært pop der, men i andre markeder tilbys den også med hybrid drivlinje, tilsvarende den som benyttes i C-HR med samlet effekt på 122 hestekrefter.
Og det er naturligvis hybrid som er aktuelt om bilen skulle finne veien til vårt marked. Det skjer i alle fall ikke med det første.