-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Ekstra hot Octavia RS
Skoda er ute og lufter en ny prototyp. Den er basert på Octavia RS, men ser vesentlig sintere ut.
Octavia RS er en populær bil i vide kretser. Med spreke motorer og et senket og stivet understell byr den på sportslige egenskaper. Samtidig opprettholder den de praktiske egenskapene fra Octavia og fremstår som nøktern og ujålete.
Octavia RS leveres i to praktiske karosseriformer, som femdørs kombikupe og stasjonsvogn. Den tilbys også med to alternative motorer, en toliters diesel med 184 hk eller en 2,0 bensinmotor med hele 220 hk.
Bilen våre fotografer har kommet over her har nok vesentlig mer enn 220 hester, og den kan også skilte med en rekke detaljer i både eksteriør og interiør som skiller seg fra standardutgaven.
Hvorvidt den noen gang kommer i salg er foreløpig usikkert.
Siden den ikke dukket opp på GTI-treffet i Wörthersee for en måneds tid siden, er det ikke utenkelig at den debuterer på det store styling- og tuningshowet i Essen som avholdes i månedsskiftet november / desember.