-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ekstra hot Octavia RS
Skoda er ute og lufter en ny prototyp. Den er basert på Octavia RS, men ser vesentlig sintere ut.
Octavia RS er en populær bil i vide kretser. Med spreke motorer og et senket og stivet understell byr den på sportslige egenskaper. Samtidig opprettholder den de praktiske egenskapene fra Octavia og fremstår som nøktern og ujålete.
Octavia RS leveres i to praktiske karosseriformer, som femdørs kombikupe og stasjonsvogn. Den tilbys også med to alternative motorer, en toliters diesel med 184 hk eller en 2,0 bensinmotor med hele 220 hk.
Bilen våre fotografer har kommet over her har nok vesentlig mer enn 220 hester, og den kan også skilte med en rekke detaljer i både eksteriør og interiør som skiller seg fra standardutgaven.
Hvorvidt den noen gang kommer i salg er foreløpig usikkert.
Siden den ikke dukket opp på GTI-treffet i Wörthersee for en måneds tid siden, er det ikke utenkelig at den debuterer på det store styling- og tuningshowet i Essen som avholdes i månedsskiftet november / desember.