-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS

Her er neste Passat: Du får den ikke hos VW-forhandleren
Volkswagen skal lansere en helt ny Passat i løpet av 2023. For første gang er Norges nest mest solgte Volkswagen-modell uaktuell for oss.
Den har vært på markedet siden 1973, og siden lanseringen er det solgt over 100.000 Passat i Norge. En populær modell som kun er slått av Golf i vårt marked. De senere årene er det den ladbare hybriden som har dominert her.
Men når niende generasjon lanseres i løpet av året, står for første gang ikke Norge på Passat-kartet.
Årsaken er selvsagt et Møller er i ferd med å fase ut fossilbiler, i tillegg til at det kommer et elektrisk alternativ gjennom ID.7 som importøren tror vil være attraktiv for oss.
Det har nok også vært heftige diskusjoner hos Volkswagen sentralt om en ny Passat i det hele tatt er liv laga. I en epoke dominert av SUV-er har tidligere volumselgere som Mondeo, Avensis og Insignia blitt tatt av samlebåndet.
Men nye Passat er utviklet sammen med en ny generasjon Superb basert på en oppgradert versjon av den tilårskomne MQB-plattformen (debut i 2012), og dermed har det vært mulig å holde utviklingskostnadene nede.
Niende generasjon Passat skal kun bygges som stasjonsvogn, mens Skoda trolig går for både stasjonsvogn og sedan i nye Superb. Segmentet har langt færre konkurrenter enn tidligere, men du får fortsatt premium-modeller som A4, 3-serie og C-Klasse i tillegg til Peugeot 508.
En strukket akselavstand skal gi Passat enda bedre innvendig komfort og et stort bagasjerom som kan nærme seg 650 liter før setene klappes ned. Den vil få det siste av elektroniske hjelpemidler på så vel komfort- som sikkerhetsfronten, inkludert selvkjøring på nivå 2+ eller 3.
Det skal komme både bensin- og dieselmotorer med mildhybrid-teknolgi som innfrir de strenge utslippskravene i Euro 7, og toppmodellen blir en ladbar hybrid.
Denne vil kombinere en 1,5-liters TSI med elmotor til en samlet effekt på 272 hk. Vi kan regne med elektrisk rekkevidde på cirka 100 km.
Nye Passat og Superb skal begge produseres på en toppmoderne fabrikk i Bratislava, Slovakia.