-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Ny XL7 for USA
Mens den norske Suzuki-importøren skuffer ut nye biler, kan den amerikanske grenen av merket glede seg over ny toppmodell.
Med 1911 nyregistrerte personbiler på tre og en halv måned, er det bare Toyota og Volkwagen som ligger foran Suzuki på registreringsstatistikken fra OFV hittil i år. Bestselgeren deres er nye Vitara, men de selger også mange av gode, gamle XL7 – spesielt som varebil.
Primærmarked for den største Vitara-modellen, XL7, er USA, og da er det vel også naturlig at utstillingen i New York får stå for verdenspremieren. Større, tøffere og kraftigere er populære uttrykk i amerikansk bilindustri, og de gjelder i følge Suzuki også denne modellen som er basert på en GM Theta plattform.
Selv om plattformen er konstruert med tanke på bakhjulsdrevne SUVer og trucker, er nye XL7 utstyrt med forhjulsdrift som standard og firehjulsdrift som opsjon. Den amerikanske modellen har en 3,6-liters V6 som yter 250 hk under panseret. Standard gearkasse er 5-trinns automat.
Skal vi tippe vi får se de første bilene i Norge om et års tid? Men da bør de være utstyrt med dieselmotor om de skal matche populariteten til dagens modell.