-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny XL7 for USA
Mens den norske Suzuki-importøren skuffer ut nye biler, kan den amerikanske grenen av merket glede seg over ny toppmodell.
Med 1911 nyregistrerte personbiler på tre og en halv måned, er det bare Toyota og Volkwagen som ligger foran Suzuki på registreringsstatistikken fra OFV hittil i år. Bestselgeren deres er nye Vitara, men de selger også mange av gode, gamle XL7 – spesielt som varebil.
Primærmarked for den største Vitara-modellen, XL7, er USA, og da er det vel også naturlig at utstillingen i New York får stå for verdenspremieren. Større, tøffere og kraftigere er populære uttrykk i amerikansk bilindustri, og de gjelder i følge Suzuki også denne modellen som er basert på en GM Theta plattform.
Selv om plattformen er konstruert med tanke på bakhjulsdrevne SUVer og trucker, er nye XL7 utstyrt med forhjulsdrift som standard og firehjulsdrift som opsjon. Den amerikanske modellen har en 3,6-liters V6 som yter 250 hk under panseret. Standard gearkasse er 5-trinns automat.
Skal vi tippe vi får se de første bilene i Norge om et års tid? Men da bør de være utstyrt med dieselmotor om de skal matche populariteten til dagens modell.