-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny XL7 for USA
Mens den norske Suzuki-importøren skuffer ut nye biler, kan den amerikanske grenen av merket glede seg over ny toppmodell.
Med 1911 nyregistrerte personbiler på tre og en halv måned, er det bare Toyota og Volkwagen som ligger foran Suzuki på registreringsstatistikken fra OFV hittil i år. Bestselgeren deres er nye Vitara, men de selger også mange av gode, gamle XL7 – spesielt som varebil.
Primærmarked for den største Vitara-modellen, XL7, er USA, og da er det vel også naturlig at utstillingen i New York får stå for verdenspremieren. Større, tøffere og kraftigere er populære uttrykk i amerikansk bilindustri, og de gjelder i følge Suzuki også denne modellen som er basert på en GM Theta plattform.
Selv om plattformen er konstruert med tanke på bakhjulsdrevne SUVer og trucker, er nye XL7 utstyrt med forhjulsdrift som standard og firehjulsdrift som opsjon. Den amerikanske modellen har en 3,6-liters V6 som yter 250 hk under panseret. Standard gearkasse er 5-trinns automat.
Skal vi tippe vi får se de første bilene i Norge om et års tid? Men da bør de være utstyrt med dieselmotor om de skal matche populariteten til dagens modell.