-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
2 hjul inspirerer 4
Suzuki hevder å ha hentet inspirasjon fra sine superbikes for å skape en heftig Concept Kizashi Turbo. Den står for tiden utstilt i Melbourne.
Pustehjelp sørger for at motoren får en effekt på 243 hester, en kraftig økning fra de opprinnelige 178 hk. Maks dreiemoment er på 330 Newtonmeter, 100 opp. Automatkassen er byttet ut med en 6-trinns manuell.
- Det er flere som har etterspurt en turboutgave siden første Kizashi Concept debuterte i Frankfurt i 2007, sier Tony Devers, sjef for Suziki i Australia.
SE: Kizashi Concept i Frankfurt 2007
- Kizashi-chassiset var i utgangspunktet konstruert for å håndtere mye krefter, og vi er spente på reaksjonen fra publikum på denne heftige utgaven, fortsetter Devers som gjerne vil ha tilbakemeldinger på facebook.com/ suzukiaustralia.
Konseptbilen har nesten 40 prosent mer effekt enn hyllevaren. Den sitter nærmere asfalten og har fått montert kraftigere bremser. På koffertlokket sitter en diskret vinge og hjulutrustningen er 18-tommere med lavprofil sportsgummi 235/45-18.
I Melbourne står også Swift S Concept som vi omtalte i vår da den ble vist på bilutstillingen i Genève.