-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
2 hjul inspirerer 4
Suzuki hevder å ha hentet inspirasjon fra sine superbikes for å skape en heftig Concept Kizashi Turbo. Den står for tiden utstilt i Melbourne.
Pustehjelp sørger for at motoren får en effekt på 243 hester, en kraftig økning fra de opprinnelige 178 hk. Maks dreiemoment er på 330 Newtonmeter, 100 opp. Automatkassen er byttet ut med en 6-trinns manuell.
- Det er flere som har etterspurt en turboutgave siden første Kizashi Concept debuterte i Frankfurt i 2007, sier Tony Devers, sjef for Suziki i Australia.
SE: Kizashi Concept i Frankfurt 2007
- Kizashi-chassiset var i utgangspunktet konstruert for å håndtere mye krefter, og vi er spente på reaksjonen fra publikum på denne heftige utgaven, fortsetter Devers som gjerne vil ha tilbakemeldinger på facebook.com/ suzukiaustralia.
Konseptbilen har nesten 40 prosent mer effekt enn hyllevaren. Den sitter nærmere asfalten og har fått montert kraftigere bremser. På koffertlokket sitter en diskret vinge og hjulutrustningen er 18-tommere med lavprofil sportsgummi 235/45-18.
I Melbourne står også Swift S Concept som vi omtalte i vår da den ble vist på bilutstillingen i Genève.