-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
2 hjul inspirerer 4
Suzuki hevder å ha hentet inspirasjon fra sine superbikes for å skape en heftig Concept Kizashi Turbo. Den står for tiden utstilt i Melbourne.
Pustehjelp sørger for at motoren får en effekt på 243 hester, en kraftig økning fra de opprinnelige 178 hk. Maks dreiemoment er på 330 Newtonmeter, 100 opp. Automatkassen er byttet ut med en 6-trinns manuell.
- Det er flere som har etterspurt en turboutgave siden første Kizashi Concept debuterte i Frankfurt i 2007, sier Tony Devers, sjef for Suziki i Australia.
SE: Kizashi Concept i Frankfurt 2007
- Kizashi-chassiset var i utgangspunktet konstruert for å håndtere mye krefter, og vi er spente på reaksjonen fra publikum på denne heftige utgaven, fortsetter Devers som gjerne vil ha tilbakemeldinger på facebook.com/ suzukiaustralia.
Konseptbilen har nesten 40 prosent mer effekt enn hyllevaren. Den sitter nærmere asfalten og har fått montert kraftigere bremser. På koffertlokket sitter en diskret vinge og hjulutrustningen er 18-tommere med lavprofil sportsgummi 235/45-18.
I Melbourne står også Swift S Concept som vi omtalte i vår da den ble vist på bilutstillingen i Genève.