-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mest for damene
- I mer enn seks år har Suzukis boksformede Alto Lapin vært en hit hos unge, japanske kvinner. Nå står den foran et generasjonsskifte.
Dette er innledningen i en pressemelding Suzuki sender ut for sin nye småbil. Og de legger til at den fortsatt ligner på Nissan Cube, og det er kanskje ikke så rart siden de to modellene har felles opphav.
Suzuki forteller videre at Alto Lapin deler plattform med nye Wagon-R som nettopp er kåret til årets bil i Japan.
Bilen har fått ny hjulopphengning og større 14-tommers hjul, men den holder seg fortsatt innenfor målene til å kunne defineres som en kei car: 3.390 x 1.475 x 1.510 mm (LxBxH).
Motoren er en 660 ccm VVT god for 54 hk med et snittforbruk på 0,4 liter på mila. For de som ønsker noe mer sporty, fins et råskinn av en turboutgave på hele 64 hk!
For de uinnvidde kan vi opplyse at en kei car har motorer på under 660 ccm og begrensede utvendige mål.
Til gjengjeld gir bilene skattefordeler og gratis P-plass i Tokyo for sine eiere – ikke dårlige argumenter for å kjøre småbil i en av verdens tettest befolkede byer.