-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mest for damene
- I mer enn seks år har Suzukis boksformede Alto Lapin vært en hit hos unge, japanske kvinner. Nå står den foran et generasjonsskifte.
Dette er innledningen i en pressemelding Suzuki sender ut for sin nye småbil. Og de legger til at den fortsatt ligner på Nissan Cube, og det er kanskje ikke så rart siden de to modellene har felles opphav.
Suzuki forteller videre at Alto Lapin deler plattform med nye Wagon-R som nettopp er kåret til årets bil i Japan.
Bilen har fått ny hjulopphengning og større 14-tommers hjul, men den holder seg fortsatt innenfor målene til å kunne defineres som en kei car: 3.390 x 1.475 x 1.510 mm (LxBxH).
Motoren er en 660 ccm VVT god for 54 hk med et snittforbruk på 0,4 liter på mila. For de som ønsker noe mer sporty, fins et råskinn av en turboutgave på hele 64 hk!
For de uinnvidde kan vi opplyse at en kei car har motorer på under 660 ccm og begrensede utvendige mål.
Til gjengjeld gir bilene skattefordeler og gratis P-plass i Tokyo for sine eiere – ikke dårlige argumenter for å kjøre småbil i en av verdens tettest befolkede byer.