-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nye Grand Vitara klar i år
Nye Suzuki Grand Vitara kommer trolig på det norske markedet i år. Den norske Suzuki-importøren presser på for at de skal få de første bilene med dieselmotor helt mot slutten av året. Problemet er leveranser av motorer. Suzuki bruker en 1,9 dieselmotor fra Renault og leveringene i startfasen er noe begrenset.

- Vi er i dialog med fabrikken, sier Morten Wettergren i Suzuki Norge. Skal vi nå våre mål for i år, bør det inkludere nye Grand Vitara. Bilen lanseres på utstillingen i Frankfurt i september og vil da være leveringsklar med bensinmotor – men vi venter trolig på diesel. Vi håper å starte salget i desember.
Suzuki Norge får i dag og i nærmeste fremtid bare biler fra Japan. Suzuki produserer Swift i Ungarn, men der bygges det bare biler med tohjulsdrift. Suzuki Norge vil bare selge biler med firehjulstrekk og de bygges bare i Japan. Det samme er tilfelle med nye Grand Vitara.
- Vi vil fortsette med salg og import av dagens Suzuki XL-7 også når vi får nye Grand Vitara, sier Wettergren. Det er jo en forlenget versjon av dagens Vitara – og den er populær som varebil. Etter som den nye Grand Vitara ikke er stor nok til å bli varebil, beholder vi XL-7 som varebil.
Første gang landets Suzuki-forhandlere nå skal møtes er for introduksjon av nye Swift. Den lanseringen har fabrikken lagt til Tyskland – ikke langt fra Frankfurt Hahn flyplass. Og det gleder den norske Suzuki-importøren som dermed kan bruke lavprisflyselskapet Ryanair når de skal ha med forhandlere på tur. Og det sparer de titusener av kroner på.