-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ractis? Ny Toyota
Toyota er vel den produsenten som kommer til å ha størst stand på bilutstillingen i Tokyo. Det er også den som er flinkest til å holde tett. Foreløpig har de bare informert om én ny bil, en Japan-bare-MPV som skal hete – av alle ting – Ractis.
Selvfølgelig betyr Ractis noe også, og er verken en skummel sykdom eller en ny urban idrettsgren. Hold deg fast: navnet betyr Runner with ACTIvity and Space. Men interessant er det at bilen også kan fås i en Welcab-utgave. Men i dette tilfelle er Welcab ganske enkelt Toyotas varemerke på utstyr til biler for funksjonshemmede.
Bilen er altså helt uinteressant for oss, bortsett fra at den er bygget på den nye Yaris-plattformen og derfor gir et slags inntrykk av hva som er mulig å gjøre med en arkitektur som er meget aktuell i Europa også.
Målene er ganske kubete, den er under fire meter lang og høyden er nesten lik bredden er lik nesten 170 cm. Drivlinjen er standard Yaris, for- eller firehjulsdrevet, men muligheter for remdrift for de som ikke vil skifte selv.
Omregnet vil denne koste ca. 10.000 euro, og dette blir en forholdsvis høyvolum versjon med planlagte 7.000 salg pr. måned.