-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ractis? Ny Toyota
Toyota er vel den produsenten som kommer til å ha størst stand på bilutstillingen i Tokyo. Det er også den som er flinkest til å holde tett. Foreløpig har de bare informert om én ny bil, en Japan-bare-MPV som skal hete – av alle ting – Ractis.
Selvfølgelig betyr Ractis noe også, og er verken en skummel sykdom eller en ny urban idrettsgren. Hold deg fast: navnet betyr Runner with ACTIvity and Space. Men interessant er det at bilen også kan fås i en Welcab-utgave. Men i dette tilfelle er Welcab ganske enkelt Toyotas varemerke på utstyr til biler for funksjonshemmede.
Bilen er altså helt uinteressant for oss, bortsett fra at den er bygget på den nye Yaris-plattformen og derfor gir et slags inntrykk av hva som er mulig å gjøre med en arkitektur som er meget aktuell i Europa også.
Målene er ganske kubete, den er under fire meter lang og høyden er nesten lik bredden er lik nesten 170 cm. Drivlinjen er standard Yaris, for- eller firehjulsdrevet, men muligheter for remdrift for de som ikke vil skifte selv.
Omregnet vil denne koste ca. 10.000 euro, og dette blir en forholdsvis høyvolum versjon med planlagte 7.000 salg pr. måned.