-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Smått er flott i Tokyo
De minste bilene er nå så viktige i Japan at verden ikke kan overse dem når det 44. Tokyo Motor Show åpner onsdag.

Jeg skal innrømme at små biler ikke nødvendigvis er de mest sexy, men når biltypen – Kei-cars kalles de som egen småbilklasse i Japan – utgjør rundt 40 prosent av et bilmarked på 5,6 millioner biler, er det slett ikke bare å le dem bort.
I en verden med knapphet på arealer har japanerne med Kei-cars (maks 3,40 meter lange) vist verden at det er mer fornuftig å bygge i høyden enn i lengden.
Når Tokyo Motor Show slår opp portene onsdag morgen, med «Your heart will race» som slagord, er det likevel for å tekkes entusiastene med det mest potente japansk bilindustri står for.
Men undertittelen «Smart Mobility City 2015» hvor eksempelvis batteridrevne Nissan Teatro basert på salgssuksessen Dayz vil være et av publikumstrekplastrene, viser også en industri som forsøker å dempe fokuset på ytelser, men heller trekke bilkjøperne mot funksjonalitet, sikkerhet og tilkoblethet.
Sett med norske øyne er det store forventinger til den elektriske B-suven Mitsubishi viser. Mitsubishi-direktør Rune Gjerstad har foreløpig ikke mye å si om konseptet med 440 km rekkevidde og vet heller ikke om den settes i produksjon.
Mitsubishis forhandlere har nå ventet en stund på ny ASX. Konsepter på den er vist, men bilen står ikke i Tokyo.
– Nei, den kommer først med bensin- og dieselmotorer mot slutten av 2016. Først i 2017 forventer vi at en ladbar variant vi være på plass, sier Gjerstad.
Følg med. Vi vil kontinuerlig oppdatere deg fra Tokyo.