-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Twingo den tredje
En modell som ikke selges i Norge, Renaults Twingo, kommer nå i sin tredje utgave. Bare åtte år etter premieren. Heldigvis har det skjedd lite med den karakteristiske formen.
I september i år ble Twingo utstyrt med litt mer moderne motorer, et sterkt forbedret understell, og endelig fikk den bremser som var akseptable. Og fra januar neste år kommer altså enda en stor pakke forbedringer som nesten gjør det godkjent å sette III etter Twingo.
En 1,2-liters 16-ventilers motor med 75 hester vil kunne kobles sammen med en 5-trinns Quickshift-kasse, der man nå får mulighet til å tro at man kan velge mellom manuell og automatisk kjøresett.
En del nye interiør-detaljer er kommet til, både på komfort- og sikkerhets-siden og i en ny midtkonsoll har de jommen fått plass til en navigasjonshjelp fra Becker. Som det pr definisjon burde være bedre bruk for i en bybil som Twingo enn i en store landeveissluker av en limousine.
Det er synd Volvo ikke synes Twingo er såpass morsom at flere hadde fortjent den. Den står skikkelig i trafikkbildet, med sitt spesielle design, med sine 343 cm lengde er den mulig å parkere mange andre steder, og et baksete som lar seg skyve 17 cm frem og tilbake gir nye muligheter for å utnytte et imponerende innvendig volum. Dessuten har den farger og accessoirer som er helt Twingo-spesifikke.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no