-
Produktsjef
Automateriell AS
-
Servicetekniker
Automateriell AS
-
Tekniker Support
Automateriell AS
-
Kundemottaker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker (tunge kjøretøy)
Nobina Norge AS
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
Vårt valg: Hyundai iX35
Det ble en usedvanlig jevn kamp denne gang.

Før start trodde vi at Kuga ville være en klar vinner, kanskje var vi urettferdig skeptiske til Hyundais nykommer.
Kortversjonen av testresultatet er at Kugas sterke side, nemlig utmerkede kjøreegenskaper, ikke er nok til slå de to sterke kort som iX35 sitter med på hånden: Plass og pris.
Hvis fine kjøreegenskaper står øverst på din ønskeliste, må du velge Kuga.
Her er Kuga i en annen divisjon, med fint balansert chassis og nydelig styring. iX35 er ikke dårlig på dette området, men styringen er dvask og mindre presis.
Rommelighet, pris og kjøreegenskaper er nevnt.
I de resterende syv testdisiplinene ble det i større eller mindre grad dødt løp.
Men vi noterer at Kuga trekker et lengre strå når det gjelder komfort, og at iX35 gjør det samme når det gjelder evnen til å ta seg fram utenfor allfarvei.