-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
BMW 3-serien kompletteres
BMW har offentliggjort de første bildene av sitt siste tilskudd, 3-serie Compact. Bilen kommer til Norge neste sommer med to motoralternativer.

Fra starten blir bilen levert som to alternative varianter. En 4-sylindret 316ti med 116 hk blir rimeligste alternativ mens modellserien toppes av 325ti utstyrt med BMWs oppgraderte 2,5-liters rekkesekser med 192 hk. Etter hvert vil nok flere modeller fylle nisjen mellom disse to ytterpunktene. Sannsynligheten for at dieselalternativer også etter hvert dukker opp er så absolutt også tilstede.
Standard drift, selvfølgelig
3-serie Compact deler plattform og hjuloppheng med de andre modellene i serien og er selvsagt tro mot BMWs tradisjonelle bakhjulsdrift, eller standard drift som BMW selv kaller det.
Fronten skiller den nye kompakten fra resten av serien med to separate, runde lykter i stedet for de tradisjonelle sammensatte lyktene bak klart glass. Ved første øyekast kan den minne litt om en Rover. Også baklyktene har fått ny utforming med klart glass, ikke ulikt de vi finner på Lexus IS-modellene.
BMW er foreløpig sparsomme med sine opplysninger, men vi antar at 316ti Compact vil få en pris et stykke under 300.000 kroner når den kommer på det norske markedet sommeren 2001. Ideelt sett burde den koste kr 249.000.
BILDER:
Bilde: 3-serie Compact rett forfra
Bilde: 3-serie Compact skrå forfra
Bilde: 3-serie Compact bakfra
Bilde: 3-serie Compact skrå bakfra
Bilde: 3-serie Compact fra siden
Bilde: 3-serie Sedan
Bilde: 3-serie Touring
Bilde: 3-serie Coupé
Bilde: 3-serie Cabriolet
Av Terje Ringen – Bilnorge.no