-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Chery til Europa
Chery Auto Company er den mest eksportorienterte av de kinesiske bilfabrikkene. I år skal de eksportere 50.000 biler. Noen til Europa allerede i år.

Nesten 200.000 biler skal Chery - en ren kinesisk bilfabrikk i Wufu, Anhui-provinsen - bygge i år. Ca. 50.000 av dem skal eksporteres, forteller Jin Yibo som bestyrer selskapets marketingavdeling.
De aller fleste skal til USA, der det nye selskapet, Visionary Vehicles, skal stå for importen. På sikt skal Visionary og Chery lage et joint venture selskap, der amerikanerne har 40%. Derfra skal modeller spesielt beregnet på USA utvikles, og de skal bygges på en fabrikk som eies av dette felles selskapet.
Men Chery driver også eksport av sine egne, rene kinesiske modeller. Allerede nå legges siste hånd på samlefabrikker i Malaysia og Iran, dit kineserne skal sende komplette byggesett som skal settes sammen lokalt.
På sikt skal imidlertid også ferdigproduserte biler eksporteres. Europa-planene er allerede klare i den grad at fabrikken har bestemt seg for at det skal være direkte eksport til hvert enkelt marked, uten innsalg av mellommenn, handelshus eller en Europa-sentral, slik vi er vant til med andre asiatiske merker.
Luften er selvfølgelig tett av rykter om hvem som blir den første norske importøren av kinesiske merker. Den første importøren av kinesiskbygde biler blir nok Honda, men det gjelds liksom ikke.