-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
FXX på nettet
Uansett hvor nøye Ferrari vil kontrollere omsetningen av superbilene sine, noen slipper alltid ut av nettet.

Den supreste av alle Super-Ferrarier, FXX, skal produseres i 20 eksemplarer og bare gå til de mest trofaste kundene. De som kunne tenkes seg å more seg på lukket bane og la fabrikken ta seg av alt vedlikehold.
Fikk vi vite.
Og hva finner vi på Ebay, avertert av Exotic Motorcars i Florida? Jo, en FXX med chassisnummer 112233445566778899 og til en pris av 3 millioner dollars. Selgeren sier at den vil være klar i desember, og han beskriver den med alle de tjenester (kjørekurs, lunch med Schumacher og skreddersydd interiør) som legale FXX-kunder får med på kjøpet.
Det er bare det at den vanlige FXX-kunden skal betale 2 millioner dollars for moroa, her snakker vi 3 millioner – og en streng notis i tilknytning til annonsen ber om at bare de virkelig betalingsdyktige legger inn bud, for dette er alvor!
Og selv om bilen beskrives som en 0-km utgave, er det tvilsomt om Ferrari vil betrakte den som kjøper denne som en originalkunde, med de rettigheter som tilkommer ham. Sannsynligvis vil bilen ende opp i en lukket samling med adgang til en meget privat bane et eller annet sted i det store USofA.