-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Fiat bekrefter 500 Cab
Det er snart et år siden vi kunne avsløre Fiats planer om mange 500-varianter. Nå bekrefter de kabrioleten.
Det var Fiats designsjef Roberto Giolito som avslørte en av verdens dårligst bevarte hemmeligheter på en nylig avholdt kongress i regi av Automotive News Europe. For allerede i fjor sommer kunne vi presentere skisser og en datamanipulert illustrasjon av en Fiat 500 Cabriolet.
LES OM 500s mange avleggere HER
Fiat har valgt å gå for kalesje i stedet for sammenleggbar hardtop, og det er nok mange som er glade for den beslutningen. En hard takkonstruksjon ville sannsynligvis gitt det lille sjarmtrollet en ruvende hekk som kunne ødelegge den gjennomførte designen.
Mye tyder på at Abarth skal ta seg av produksjonen og at bilen blir lansert i løpet av kort tid.
Giardiniera
En modell som ligger noe lenger inn i fremtiden er den kompakte stasjonsvogna kjent som Fiat 500 Giardiniera, men våre venner i Carparazzi har laget en illustrasjon som neppe ligger langt unna den kommende modellen.
Fiat hadde en slik variant av den opprinnelige 500 på 1960-tallet, men nå som motoren er flyttet foran blir det nok enklere å få plass til vesentlig mer bagasje enn den gang og samtidig opprettholde smidigere linjer.