-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
X6 som
Mer
Luftinntak på sidene og doble rør på begge sider, som på våre spionbilder, sier X6 M selv om BMW ikke vil bekrefte at den eksisterer.
Carparazzifotografene overrasket denne bilen, som ikke var særlig vanskelig å identifisere. Og dersom X6 virkelig kommer i en M-versjon, vil den havne i en klasse for seg, der verken Cayenne eller ML63 AMG beveger seg. Dette vil i så fall bli en virkelig Hyper-Crossover.
Selvfølgelig modifisert understell, mer og lavere plastic foran og bak, med mer aggressive hull til luftinntak og –utslipp. Slikt tilhører jo standardoppskriften, sammen med forsterkede bremser og modifikasjoner til kjørehjelp-elektronikken. Innvendig vil det selvfølgelig også skje noe.
Men det det egentlig er spørsmål om er hva det er som vil drive denne bilen. Det var umulig å avgjøre ut fra den bilen vi traff, men det spekuleres selvfølgelig i at 507-hesteren, 5 liter og V10, fra M5 vil bli benyttet.
Mer sannsynlig er det vel imidlertid at det ryddes plass til 4,4-liters V8 motoren, og da med et dobbel-turbo anlegg. Det vil i så fall bety at det er første gang en M-modell blir utstyrt med kompressor-hjelp.