-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sprek og åpen
I sommer lanserte Bentley sin hittil raskeste luksuslimousine. Nå følger en tilsvarende cabriolet.
Kraftpakker
Bentley Contintal GT Coupé og 4-dørsutgaven Flying Spur - begge med tilnavnet Speed - ble i sommer lansert som tidenes raskeste Bentley-modeller noensinne.
Nå kan vi dokumentere at de rå kreftene også overføres til den åpne utgaven av Bentley Continental som trolig får tilnavnet GTC Speed.
HOLD DEG OPPDATERT - motta gratis nyhetsbrev hver dag
Raskest
Det blir uten sammenligning den raskeste cabriolet det VW-eide selskapet har lagd gjennom sin 90-årige historie.
BENTLEYS HISTORIE FINNER DU HER
Med 610 hk fra sin 12-sylindrede motor. klarer den null til hundre på rundt 4,5 sekunder og får en potensiell toppfart på godt og vel 320 km/t.
Her er det nemlig ingen selvpålagt sperre ved 250, så du bør feste sixpencen skikkelig slik at du kan holde begge hendene på rattet.
Det er ellers små detaljer som skiller Speed-modellene fra mer ordinære Bentleys, men uansett er jo skreddersøm et hett tema i denne delen av bilsfæren som neppe lar seg affisere av børssvingninger og klimadebatter.
MER EKSKLUSIVT ENN DETTE BLIR DET IKKE