-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
R8 LMS som kunde-racer
Audis sports-satsing i 2009 vil bygges på 3 pilarer. A4 for DTM, Ny R15 for Le Mans og nye R8 LMS for kundeinnsats.
Forsinket
R8-racerbilen debuterte på bilsportshowet i Essen. Den er bygd opp som et GT3-bil med en V10 motor på mer enn 500 hk. Dessverre er den ikke klar til den kommende sesongen, til gjengjeld har du litt tid til å jobbe med sparegrisen. 262.000 euro vil den koste når den kan leveres neste høst.
Men det vil bli drevet litt salgsarbeide med den først. 8 utvalgte kunder skal bruke den til sommeren, blant annet i 24-timers på Nürburgring. Til den utvikles det en egen utholdenhets-versjon. Frank Biella og Christian Abt er navn som nevnes i denne forbindelsen.
Når det gjelder DTM er Audi på jakt etter den tredje tittelen på rad. Lag man kjenner fra før skal delta med i hvert fall fem av årets biler og fire nye A4 modeller som bygges nå. Intern-navnet er forresten "R14 plus", i fall du lurte.
Ferrari-jakt
Og til Le Mans kommer de med en helt ny bil. Nå er de på jakt etter Ferrari-skalpen. Ikke som direkte konkurrent, men de er bare en seier bak Ferrari-totalen etter årets åttende totaltittel. Det er bare Porsche som har flere førsteplasser der.
R15 TDI har en mindre, men mer effektiv dieselmotor enn den som satt i R10. Og dermed har man også kunnet endre masse både i chassis-avdelingen og i aerodynamikken.
Wolfgang Ulrich, Audis sportsgeneral, hevder at spranget fra R10 til R15 er mye større enn det var da R10 erstattet R8.
(Det dette i realiteten betyr er: De derre Peugeotene var utrolig raske på Le Mans i år. Det må vi svare på, og fort!)
De sier ikke stort mer, bortsett fra at det fremdeles dreier seg om en åpen-topper. Den vil sannsynligvis ikke bli vist frem før rett i forkant av 12-timers på Sebring i siste halvpart av mars.
Det er Team Joest som skal delta med de tre R15-bilene på Le Mans neste år.