-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Maybach presenterer ny Zeppelin
Maybach er det nærmeste du kommer en Rolls-Royce produsert i Tyskland. Nå løftes luksusbilen til nye høyder.
Maybach bringer nytt liv til den legendariske Zeppelin-betegnelsen, men det skjer i en svært eksklusiv serie på bare 100 eksemplarer. Bilene leveres som Maybach 57 Zeppelin og Maybach 62 Zeppelin, og felles for begge er at de får et eksteriør i 2-farget lakk og litt ekstra krefter under panseret.
Tallene i betegnelsene beskriver bilenes lengde i desimeter, vi snakker altså om relativt velvoksne doninger med god plass i kabinen hvor sjefen oftest befinner seg i baksetet.
Tilstrekkelig
Størrelse er det også på kraftpakken under panseret. Begge bilene er utstyrt med en 6-liters V12 biturbo god for 640 hk (28 mer enn i normalutgaven) med et maks dreiemoment på 1000 Newtonmeter.
Skulderlinjen på bilene er lakkert i Rocky Mountains, en lys bruntone, mens resten av bilen har Taiga sort finish. Men naturligvis kan også kundene be om å få sitt eksemplar i andre farger – det skulle bare mangle.
Felgene er 20-tommere som først er lakkert sorte for deretter å bli pålagt lag for lag med krom for å oppnå en spesiell skyggeeffekt.
På setene er det benyttet luksuriøst lær i California beige for å innhylle passasjerene i maksimal komfort. Kabinen er ellers utført med detaljer i sort lær og pianolakk. Gulvene er belagt med tepper i ekte lammeskinn – det høres ikke spesielt velegnet ut for snørike vinterdager.
Velduft
Om ønskelig kan bilene leveres med en innebygget parfymedispenser. Du trenger ikke ta til takke med en hvilken som helst duft, men prøve deg frem til du finner din preferanse, eller rett og slett få utforsket din egen spesialblanding. Maybach lover dette gir bilen en behagelig duft som ikke på noen måter er vulgær.
Maybach 57 Zeppelin har en prislapp på 406.000 mens den lange utgaven koster 473.200 (tysk listepris ekskl. mva.). Ble du hektet på ideen om parfymedispenser får du denne for den nette sum av 3.950.
Spesialmodellene er salgsvare fra 3. mars – samme dag som Genève-utstillingen åpner for pressen – og de første kunder får sine biler i september. Men, som sagt, denne ekstravagante luksusen blir begrenset til et opplag på 100 eksemplarer.