-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Maybach presenterer ny Zeppelin
Maybach er det nærmeste du kommer en Rolls-Royce produsert i Tyskland. Nå løftes luksusbilen til nye høyder.
Maybach bringer nytt liv til den legendariske Zeppelin-betegnelsen, men det skjer i en svært eksklusiv serie på bare 100 eksemplarer. Bilene leveres som Maybach 57 Zeppelin og Maybach 62 Zeppelin, og felles for begge er at de får et eksteriør i 2-farget lakk og litt ekstra krefter under panseret.
Tallene i betegnelsene beskriver bilenes lengde i desimeter, vi snakker altså om relativt velvoksne doninger med god plass i kabinen hvor sjefen oftest befinner seg i baksetet.
Tilstrekkelig
Størrelse er det også på kraftpakken under panseret. Begge bilene er utstyrt med en 6-liters V12 biturbo god for 640 hk (28 mer enn i normalutgaven) med et maks dreiemoment på 1000 Newtonmeter.
Skulderlinjen på bilene er lakkert i Rocky Mountains, en lys bruntone, mens resten av bilen har Taiga sort finish. Men naturligvis kan også kundene be om å få sitt eksemplar i andre farger – det skulle bare mangle.
Felgene er 20-tommere som først er lakkert sorte for deretter å bli pålagt lag for lag med krom for å oppnå en spesiell skyggeeffekt.
På setene er det benyttet luksuriøst lær i California beige for å innhylle passasjerene i maksimal komfort. Kabinen er ellers utført med detaljer i sort lær og pianolakk. Gulvene er belagt med tepper i ekte lammeskinn – det høres ikke spesielt velegnet ut for snørike vinterdager.
Velduft
Om ønskelig kan bilene leveres med en innebygget parfymedispenser. Du trenger ikke ta til takke med en hvilken som helst duft, men prøve deg frem til du finner din preferanse, eller rett og slett få utforsket din egen spesialblanding. Maybach lover dette gir bilen en behagelig duft som ikke på noen måter er vulgær.
Maybach 57 Zeppelin har en prislapp på 406.000 mens den lange utgaven koster 473.200 (tysk listepris ekskl. mva.). Ble du hektet på ideen om parfymedispenser får du denne for den nette sum av 3.950.
Spesialmodellene er salgsvare fra 3. mars – samme dag som Genève-utstillingen åpner for pressen – og de første kunder får sine biler i september. Men, som sagt, denne ekstravagante luksusen blir begrenset til et opplag på 100 eksemplarer.