-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
MiTo på steroider
Alfas minste modell vises i spesialutførelse på Genève-utstilling. Det må jo selvsagt komme en GTA-utførelse av denne også.
GTA-signaturen er klassisk hos Alfa, og forbindes med potente kjøreegenskaper. Slikt oppnås gjerne gjennom lav vekt i kombinasjon med høye ytelser.
I MiTo GTA er det benyttet lette metaller og karbonfiber der det har vært mulig for å tvinge ned vekten til et minimum. Karbonfiber er brukt i spoilere, tak og bakluke mens du finner aluminium i bremser, hjulopphengning og deler av chassisiet.
Under panseret sitter en kompakt bensinmotor som er resultat av Fiat-familiens downsizing. Med et slagvolum på bare 1742 ccm, yter den moderne motoren hele 240 hk takket være kombinasjon av avansert motorteknologi.
Under gulvet til bilen som er senket med 20 mm, sørger avansert aerodynamikk for stabilitet i høye hastigheter.
Den som besøker Alfa-standen i Genève får flere detaljer, men foreløpig er altså MiTo GTA et rent konsept.