-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Audi TT toppes med ny RS
Audi TT har sin menighet blant de sportsbilinteresserte. Nå vil den tiltrekke seg mer seriøse entusiaster med innholdsrik lommebok.
Vi omtalte nye TT-RS i forkant av Genève-utstillingen, men da var ikke alle detaljene offentlige. Nå som den har hatt sin offisielle debut, er importøren mer meddelsom.
Du vet allerede at den turboladede rekkefemmeren er tilbake i første Audi på en årrekke. 2,5-literen yter i dette tilfellet 340 hk og har et maks dreiemoment på 450 Nm allerede fra 1600 o/min. Det gir en 0-100-tid på 4,5 raske.
EN ANNEN AUDI-NYHET ER A4 ALLROAD
Kreftene overføres effektivt til bakken takket være at quattro er standard, og bilen tilpasser chassiset til underlag og kjørestil gjennom det avanserte Magnetic Ride-systemet. Trykker du ned Sport-knappen på midtkonsollen endres gassrespons, eksoslyd og demperkarakteristikk i sportslig retning.
6-trinns manuell gearkasse er foreløpig eneste alternativ, men du kan velge om du vil ha TT-RS som coupé eller roadster. I begge tilfeller skjer norsk lansering i juli.