-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Nye Rapide-drypp
Med små, forsiktige drypp minner Aston Martin om at deres nye 4-seter nærmere seg lansering.

Egentlig er det lite nytt vi får vite, men et offisielt bilde vinkelrett fra siden har vi ikke sett tidligere. Skjønt våre spionbilder har jo vist Rapide temmelig utilslørt i forskjellige vinkler.
Toppsjefen, Dr. Ulrich Bez, føler seg trygg på at bilen kommer til å innfri forventningene:
- Det blir den vakreste firedørs sportsbil i verden. Den tilfredsstiller alle Aston Martins attributter med hensyn til muskler, skjønnhet og sjel.
HER ER KONSEPTBILEN FRA DETROIT 2006
Som konseptet
Produksjonsmodellen er svært lik konseptet vi møtte i Detroit i 2006. Dette har vi også fått bekreftet gjennom spionbilder og de første offisielle bildene som vi har presentert tidligere.
HER ER FLERE OFFISIELLE BILDER
De som hadde forestilt seg Rapide som en fullkommen fireseter, blir nok skuffet. To barn, eller to voksne på kortere turer, samt funksjonell bagasjeplass heter det nå.
Britisk?
Motoren blir Aston Martins 6,0-liters V12 med 470 hk og 600 Nm. Selvsagt håndbygget.
- Ytelsene er ikke endelig fastlagt, men vi føler oss sikre på at disse blir klasseledende, sier Bez.
Men så kommer noen opplysninger som nok vil få en del konservative AM-fans til å rynke en smule på nesa. Motoren skal bygges i Køln, Tyskland! Og selve bilen skal bygges i Graz, Østerrike! Under oppsyn av Manga Steyr!
Men ta det med to – samlebåndet skal være en modell av det i Gaydon, og et team dyktige snekkere og skreddere skal sørge for at du får akkurat den kvaliteten du er vant til å finne hos Aston Martin.
Vi er lovet en offisiell debut i løpet av året, og de første kunder får bilene sine tidlig i 2010.