-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Heftig Audi på Ringen
Her er beviset for at Audi tester ut en RS5 på Nürburgring. Hvor rå den blir og når den kommer, er foreløpig en gåte.
Selv om bilen er godt teipet, ser vi en front med store luftinntak og minimal bakkeklaring. De spesielle eksosrørene er også avslørende - et stort ovalt rør med plass til en godt dimensjonert formloff på hver side.
SE FLERE AV AUDIS HEMMELIGHETER HER
Rørene er Audis varemerke for RS-modeller med V8 eller V10, og det spekuleres i at RS5 får 580-hesters V10-motoren fra RS6 - kanskje i noe nedtunet versjon. Alternativet er en preppet utgave av V8-maskinen i S5 som i denne yter 354 hk. Null-til-hundre på under fire sekunder kan vi nok uansett ta for gitt.
Audi har utviklet en ny dynamisk hekkspoiler som forsvinner elegant ned i bakluka når den ikke er i bruk og automatisk kommer til syne i høyere hastigheter. Systemet er velkjent fra Porsche og er nok bevisst valgt for å løfte imaget til den kommende RS5.
Dermed kan BMW M3 forberede seg på en ny konkurrent, men foreløpig er det lite som tyder på at RS5 kommer allerede inneværende år. Sommerens nye sportsbiltilskudd fra Audi blir TT-RS (SE DEN HER). De som ønsker seg noe enda heftigere, kan jo satse på Audi R8 V10.