-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Et smykke blir to
Maserati GT er noe av det vakreste og råeste som fins på fire hjul. Nå planlegger Ferrari-slektningen familieforøkelse.
Vi har fått noen indikasjoner på dette tidligere, men nå er en litt mindre kamuflert utgave av Maseratis GT Cabriolet observert under testing på Nürburgring.
LES DEN FYLDIGE MASERATI-HISTORIEN PÅ BILNORGE HER
Selv om Maserati har pakket bakstussen spesielt godt inn, er det liten tvil om at vi her ser en cabriolet med automatisk hardtop som kjøres ned og parkeres i bagasjerommet når sola innbyr til åpen nytelse. Logisk at Maserati velger en tilsvarende løsning som Ferrari har gjort på sin California.
Drivlinjene blir nok de samme som i Maserati GT. Det betyr i så fall 4,2-liters V8 med drøye 400 hk, en akselerasjonstid på 5,2 sekunder og en toppfart på nærmere 300 km/t.
Sannsynligheten er vel til stede for at vi etter hvert får en S-utgave med enda mer muskler. Når og hvor bilen skal lanseres er foreløpig en vel bevart hemmelighet, men september i Frankfurt er neppe dårlige tips.