-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Eksplosiv Atom
Ariel Atom kan trygt kalles en sprek sportsbil. Nå kommer en spesialutgave som blir nærmest eksplosiv.
Ariel Atom 500 yter hele 500 hester, og når vekten er omtrent samme antall kilogram, er det ikke vanskelig å skjønne at dette blir en potenspille i særklasse.
Motoren er en spesialbygd V8, satt sammen av to Suzuki Haybusa-blokker og utstyrt med kompressor. Denne kobles til en sekvensiell gearkasse med hendler på rattet.
Launch- og traction-control er standard, men bilen blir dessverre forbeholdt noen få utvalgte som har anledning til å bla opp ca 100.000 pund for et eksklusivt leketøy.
De mer moderate utgavene av Ariel Atom er utstyrt med en 2,0-liters Honda iVTEC-motor.
Ytelsene spenner fra 220 til 300 hk. Den kraftigste gjør null til 100 km/t på under tre sekunder og null til 100 mp/h (160 km/t) på syv sekunder.