-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Geely kjøper trolig Volvo
Det er stadig sterkere indikasjoner på at det blir kinesiske Geely som kommer til å kjøpe Volvo.
Det er ventet at Ford i løpet av kort tid vil avgjøre hvem som får kjøpe personbilvirksomheten til Volvo.
I følge den svenske avisen Dagens Industri vil det hele avgjøres i løpet av måneden, og det er fortsatt Geely som ligger best an.
Store planer
Den kinesiske bilprodusenten Geely skal ha lagt frem en troverdig og seriøs foretningsplan for hvordan Volvo skal drives videre.
De skal også ha sagt seg villige til å styrke produksjonen i Sverige og Belgia samtidig som Volvo vil få tilgang til et enormt kinesisk marked.
I motsetning til mange andre kinesiske bilprodusenter er det ikke statlige eierinteresser i Geely.
Dermed trenger selskapet i mindre grad å ta hensyn til innenrikspolitikk i sin investeringsstrategi.
LES MER: Geely vil ikke kommentere
I følge Dagens Industri har Geely benyttet den britiske investeringsbanken Rothschild som rådgiver.
Her finnes det definitivt klare koblinger til Volvo ettersom både Pehr G Gyllenhammar og tidligere Volvo-sjef Hans-Olov Olsson jobber for banken.
Ford vil fortsatt være med
Selv om kineserne tar over Volvo ønsker fortsatt Ford å sitte med inntil 15 prosent av aksjene i selskapet i en tid fremover.
Det betyr igjen at prisen for Volvo kan bli lavere enn ved en full overtagelse, samtidig som Ford kanskje kan tjene tilbake noen av pengene de har tapt om Geely skal få fart på omsetningen.
I tillegg til Ford kan det også se ut som en større svensk investor kommer til å være med på handelen.
Dette kan være viktig for å få med seg både de ansatte og svenske politikere på å selge det som må kunne regnes som det svenske arvesølvet.