-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Geely kjøper trolig Volvo
Det er stadig sterkere indikasjoner på at det blir kinesiske Geely som kommer til å kjøpe Volvo.

Det er ventet at Ford i løpet av kort tid vil avgjøre hvem som får kjøpe personbilvirksomheten til Volvo.
I følge den svenske avisen Dagens Industri vil det hele avgjøres i løpet av måneden, og det er fortsatt Geely som ligger best an.
Store planer
Den kinesiske bilprodusenten Geely skal ha lagt frem en troverdig og seriøs foretningsplan for hvordan Volvo skal drives videre.
De skal også ha sagt seg villige til å styrke produksjonen i Sverige og Belgia samtidig som Volvo vil få tilgang til et enormt kinesisk marked.
I motsetning til mange andre kinesiske bilprodusenter er det ikke statlige eierinteresser i Geely.
Dermed trenger selskapet i mindre grad å ta hensyn til innenrikspolitikk i sin investeringsstrategi.
LES MER: Geely vil ikke kommentere
I følge Dagens Industri har Geely benyttet den britiske investeringsbanken Rothschild som rådgiver.
Her finnes det definitivt klare koblinger til Volvo ettersom både Pehr G Gyllenhammar og tidligere Volvo-sjef Hans-Olov Olsson jobber for banken.
Ford vil fortsatt være med
Selv om kineserne tar over Volvo ønsker fortsatt Ford å sitte med inntil 15 prosent av aksjene i selskapet i en tid fremover.
Det betyr igjen at prisen for Volvo kan bli lavere enn ved en full overtagelse, samtidig som Ford kanskje kan tjene tilbake noen av pengene de har tapt om Geely skal få fart på omsetningen.
I tillegg til Ford kan det også se ut som en større svensk investor kommer til å være med på handelen.
Dette kan være viktig for å få med seg både de ansatte og svenske politikere på å selge det som må kunne regnes som det svenske arvesølvet.