-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
En ny Bugatti?
For noen uker sidene fortalte vi om en spennende illustrasjon på en invitasjon fra Bugatti til Frankfurt. Nå har vi mer kjøtt på beinet.
Det er ikke mye som avsløres på bildet som lekket ut midt i den norske fellesferien, men siden fulgte ett bilde til.
Og da viste det seg at bilen var utstyrt med noe så sjeldent som 8 eksosrør. En god indikasjon på dobbelt så mange sylindre.
Et navn har den hemmelige fremtidsbilen også fått – Bordeaux.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Med fire dører og en stor bakluke, blir den definitivt blant de mer praktiske Bugattier gjennom tidene. Legg også merke til den delte bakruta – en lekker detalj.
Men at Bordeaux blir større og mer praktisk enn en Veyron, betyr ikke at den blir kjedelig. Samme motor skal benyttes, en W16 med 1001 hk.
Om bilen skulle dukke opp på en eller annen bilutstilling i løpet av høsten, snakker vi om en ren konseptutgave.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Produksjonsbilen - om den nå i det hele tatt realiseres, markedet for slik rå luksus har vel tørket litt inn i det siste - ligger fortsatt noen år inn i fremtiden.