-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
En ny Bugatti?
For noen uker sidene fortalte vi om en spennende illustrasjon på en invitasjon fra Bugatti til Frankfurt. Nå har vi mer kjøtt på beinet.
Det er ikke mye som avsløres på bildet som lekket ut midt i den norske fellesferien, men siden fulgte ett bilde til.
Og da viste det seg at bilen var utstyrt med noe så sjeldent som 8 eksosrør. En god indikasjon på dobbelt så mange sylindre.
Et navn har den hemmelige fremtidsbilen også fått – Bordeaux.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Med fire dører og en stor bakluke, blir den definitivt blant de mer praktiske Bugattier gjennom tidene. Legg også merke til den delte bakruta – en lekker detalj.
Men at Bordeaux blir større og mer praktisk enn en Veyron, betyr ikke at den blir kjedelig. Samme motor skal benyttes, en W16 med 1001 hk.
Om bilen skulle dukke opp på en eller annen bilutstilling i løpet av høsten, snakker vi om en ren konseptutgave.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Produksjonsbilen - om den nå i det hele tatt realiseres, markedet for slik rå luksus har vel tørket litt inn i det siste - ligger fortsatt noen år inn i fremtiden.