-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
En ny Bugatti?
For noen uker sidene fortalte vi om en spennende illustrasjon på en invitasjon fra Bugatti til Frankfurt. Nå har vi mer kjøtt på beinet.
Det er ikke mye som avsløres på bildet som lekket ut midt i den norske fellesferien, men siden fulgte ett bilde til.
Og da viste det seg at bilen var utstyrt med noe så sjeldent som 8 eksosrør. En god indikasjon på dobbelt så mange sylindre.
Et navn har den hemmelige fremtidsbilen også fått – Bordeaux.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Med fire dører og en stor bakluke, blir den definitivt blant de mer praktiske Bugattier gjennom tidene. Legg også merke til den delte bakruta – en lekker detalj.
Men at Bordeaux blir større og mer praktisk enn en Veyron, betyr ikke at den blir kjedelig. Samme motor skal benyttes, en W16 med 1001 hk.
Om bilen skulle dukke opp på en eller annen bilutstilling i løpet av høsten, snakker vi om en ren konseptutgave.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Produksjonsbilen - om den nå i det hele tatt realiseres, markedet for slik rå luksus har vel tørket litt inn i det siste - ligger fortsatt noen år inn i fremtiden.