-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mini, på fransk
Citroën har i dag sluppet de første bildene av DS3. Det er liten tvil om hvor franskmennene har hentet sin inspirasjon fra.
Både i format og konsept har Citroën rettet blikket over ”Kanalen”. 395 x 171 x 146 cm betyr nærmest identiske mål med en Mini Clubman. Kun ubetydelig avvik i hver retning.
Når du i tillegg kan boltre deg i fargekombinasjoner, både i eksteriør og interiør, og en lang utstyrsliste, blir likheten enda tydeligere.
Ifølge Citroën har DS3 fem komfortable seter – ”hvert med rikelig plass både i lengde og bredde”. Vi får se om vi er enige etter en prøvesitting.
Bagasjerommet tar 285 liter. Baksetene kan i en håndvending felles ned i forholdet 1/3 og 2/3.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Fem motorer står på programmet, derav to HDI-motorer med partikkelfilter på hhv. 90 og 110 hk. Disse har CO2-utslipp på magre 99 og 115 g/km.
De som foretrekker bensinmotor har tre alternativer å velge mellom. Disse yter 95, 120 eller 150 hk.
Vi skal nok stifte nærmere bekjentskap med DS3 i Frankfurt. Bilen er klar for Norge våren 2010, men allerede ved juletider starter Citroën-forhandlerne med å notere bestillinger.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT