-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Spill for galleriet
Vi begynner å bli vant med styrte lekkasjer fra bilprodusentenes side. Men denne episoden tar vel kaka.
Mens en rekke biljournalister var samlet i Monterey, California, i en annen anledning, dukket folkene fra Mercedes AMG like godt opp foran hotellet deres.
Med seg hadde de tre prototyper av den kommende SLS, to roadstere og en lukket ”gullwing”.
Bilene stoppet ”tilfeldigvis” opp utenfor hotellet, lenge nok til at et par fotografer rakk å sikre seg et knippe med bilder. Bare noen dager tidligere var den samme delegasjonen observert i en landsby i Nevada. Og de er stadig på forskjellige baner for å teste.
Vi har fått en del bilder på SLS fra Carparazzi gjennom det siste året nå, og for hver gang vi får nye biler, er nye biter av kamuflasjen fjernet. Her får vi et brukbart inntrykk av både lykter, grill og luftinntak.
Legg også merke til at den åpne bilen får mer tradisjonelle dørhåndtak enn den lukkede med sin spesielle dørkonstruksjon. AMG vil også benytte en tradisjonell kalesje, riktignok motordrevet som på dagens SLR McLaren.
Tidsmessig kommer ikke roadsteren på markedet før om et par år, så vi skal nok sitte med en solid bunke spionbilder innen den lanseres i full offentlighet. Modellen med måkevingedører skal imidlertid være klar våren 2010, så det er bare å begynne å glede seg.
Det skal jo også bli interessant å se hvem som kommer først – SLS eller McLarens nye P11.