-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Citroën gjør Revolte
Fremtiden står i fokus hos Citroën når de avduker Revolte i Frankfurt, en snerten og frekk hybrid-småbil.
Konseptbilen Revolte, som Citroën skriver REVOLTe, er ikke bare en dristig og elegant småbil, den oser av luksus og fremtidsrettet teknologi.
For å bruke Citroëns egne ord: - Med skinnende regnbuefarger, silkemyke tekstiler og sofistikerte materialer, befinner passasjerene seg i en feminin og elegant setting.
LES: Stadig nærmere 2CV
Konseptet er basert på et oppladbart hybrid drivverk. En konvensjonell forbrenningsmotor er kombinert med en elektrisk motor der begge er i stand til å drive bilen, og med mulighet for å bruke kun den elektriske motoren.
Batteripakken skjuler seg under baksetet, som egentlig er en elegant sofa.
Panseret på bilen er dekket med fotoceller som sørger for strøm til de elektroniske funksjonene for komfort i kupéen, også når bilen står stille.
Revolte er 3,68 meter lang, har dører som åpnes mot hverandre, og det er ingen midtstolpe i mellom dem.
I interiøret er det slutt på de vanlige materialene som plast og tre i tradisjonelle farger. Hovedmaterialene i Revolte består av vevet sort skinn, tykk karminrød velur og skinnende aluminium – neppe en kombinasjon som blir benyttet i en eventuell produksjonsutgave...
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT