-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Cadillac skal bygge Volt
Opels Volt-utgave skal som kjent hete Ampera. Nå er det klart at Cadillac også skal bygge sin utgave – med det klingende navnet Converj.

Converj ble opprinnelig vist som konseptbil på Detroitutstillingen i januar. Men med alle GM-problemene ble det plutselig virkelig tvil om hvorvidt den skulle bygges.
Nå bekrefter GM, i forbindelse med sin glade rapport for tredje kvartal, at den skal i produksjon.
Den vil komme et år eller to etter Volt (som kommer sent neste år).
For GM er det viktig å få fordelt utviklingskostnadene på denne revolusjonerende bilen over så mange eksemplarer som mulig. Da hjelper det å skjule all teknikken under flere merkevarenavn .
Spesielt nå som det er ganske åpenbart at det ikke vil bli noen Saab-utgave av Volt er Cadillac Converj en viktig brikke i nedskrivningspuslespillet. GM har brukt mer enn milliard dollars på dette prosjektet så langt.
For Cadillac er det også viktig å få frem noe som vil få folk til å sperre opp øynene.
Så lagt i år har Cadillac-salget sunket med 40 prosent – mer enn både Buick, Chevrolet og GMC. Og for GM er det en god idé å presentere en Cadillac Volt.
Det betyr at man kan ta en mye høyere pris for den enn for en Chevrolet Volt, med tilsvarende gode marginer.
Det er svært sannsynlig at bilen vil bli bygget ved siden av Chevrolet Volt på fabrikken i Hamtramck.
LES: Cadillac overrasker