-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nytt Zero-rally
Viking Rally het det i sommer. Zero Emission Rally skal det hete neste år, og det blir mye tøffere.

Miljøstiftelsen Zero, med Bjørnar Kruse som sjef for løpsorganisasjonen, er nå klar til å sende ut invitasjoner til neste års løp for biler med alternative drivkilder. Og da snakker vi åpenbart bare hydrogen og strøm. Dessuten går det frem av reglementet at hybridbiler ikke har noe der å gjøre, med mindre de er av plugg-inn typen.
Også denne gangen skal det gå fra Oslo til Stavanger. Men i stedet for å følge storveiene nesten hele tiden, er løypa denne gang atskillig mer innenlands. 700 kilometer kommer det hele på, innom Evje og Lyngdal, så denne gangen blir det mye mer fjell enn fjord.
To overnattinger legges det opp til, før man er fremme i Stavanger den tredje dagen, akkurat i tide til å bli med på åpningen av Nordsjøen Offshore konferanse den 26. august. Det betyr med andre ord at man starter fra Oslo den 23. august.
I år var det lagt inn et eget minirally, først og fremst for de mindre potente el-bilene, fra Egersund til Stavanger. Siden særlig den siste delen av ruten er spesielt krevende, blir mini-rally delen nå lagt til åpningen. De som lett blir litt andpustne, kan nøye seg med Oslo til Porsgrunn.
Det skal legges inn en rekke spesialøvelser denne gangen også, bilslalåm, bakkeløp, aks-prøver, banekjøring og rally-etapper. Spesielle fartsetapper skal bare gjennomføres av folk med praksis og lisens og med spesialriggede biler. Bilsportforbundet er med i år også, så den delen av virksomheten kommer også til å bli behandlet profesjonelt.
Arrangørene regner med enda større internasjonal deltakelse denne gangen. Vi skal ikke se bort fra at vi kommer til å møte biler som til nå bare har vært å se som dyre konsepter på en eller annen bilutstilling.
For private deltakere koster ikke påmelding mer enn 5.000 kroner. Du får alle informasjoner fra Kari Elisabeth Kaski hos Zero: kari@zero.no