-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
One-77 på hemmelig test
Aston Martin legger siste hånd på utviklingen av sin kommende supersportsbil. Det skjer på et hemmelig sted i Syd-Europa.
Tre Aston Martin-artikler på BilNorge på under en uke er litt mot normalt. Men når de selv lekker bilder av sin hittil råeste sportsbil, blir fristelsen for stor til ikke å skrive noen linjer.
Målet var å gi bilen en toppfart på godt over 200 miles, og det ser Aston Marin ut til å ha overskredet med glans etter å ha klokket den inn til 220,007 mph, tilsvarende 354,86 km/t, på en test under tørre, men vindige forhold i Syd-Europa.
One-77 er utstyrt med en 7,3-liters V12-maskin, den hittil kraftigste fra den britiske produsenten. Den rå toseteren er bygget opp på en ny karbonfiber monocoque og benytter blant annet aktiv aerodynamikk for å oppnå sine heftige ytelser.
Bilen er et levende bevis for hva Aston Martin står for med hensyn til moderne teknologi og design i kombinasjon med tradisjonell håndverkskunst.
Som navnet indikerer skal One-77 kun bygges i 77 eksemplarer. De første kunder får praktstykket levert i midten av 2010.