-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
One-77 på hemmelig test
Aston Martin legger siste hånd på utviklingen av sin kommende supersportsbil. Det skjer på et hemmelig sted i Syd-Europa.
Tre Aston Martin-artikler på BilNorge på under en uke er litt mot normalt. Men når de selv lekker bilder av sin hittil råeste sportsbil, blir fristelsen for stor til ikke å skrive noen linjer.
Målet var å gi bilen en toppfart på godt over 200 miles, og det ser Aston Marin ut til å ha overskredet med glans etter å ha klokket den inn til 220,007 mph, tilsvarende 354,86 km/t, på en test under tørre, men vindige forhold i Syd-Europa.
One-77 er utstyrt med en 7,3-liters V12-maskin, den hittil kraftigste fra den britiske produsenten. Den rå toseteren er bygget opp på en ny karbonfiber monocoque og benytter blant annet aktiv aerodynamikk for å oppnå sine heftige ytelser.
Bilen er et levende bevis for hva Aston Martin står for med hensyn til moderne teknologi og design i kombinasjon med tradisjonell håndverkskunst.
Som navnet indikerer skal One-77 kun bygges i 77 eksemplarer. De første kunder får praktstykket levert i midten av 2010.