-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
3-dørs kruttønne fra Cadillac
For noen uker siden lanserte Cadillac sin CTS Coupé på bilutstillingen i Los Angeles. I Detroit følger de opp med en potent V-utgave.
Cadillac CTS sedan har aldri helt lykkes med å oppnå det store gjennomslaget i Europa, men på hjemmebane er den populær. Dessuten tilbys en potent CTS-V for de som ønsker å være først ut av lyskrysset.
Nå kommer V-utgaven av den nye CTS Coupé på samme oppskrift. Det betyr en kompressormatet 6,2-liters V8 god for 556 hk og 747 Nm. Dermed er du oppe i 100 km/t på rundt fire sekunder.
Cadillac tilbyr to alternative girkasser, enten manuell eller automat med hendler på rattet, med det som fellesnevner at de har seks trinn.
Andre detaljer verd å nevne er Magnetic Ride understell (kjent fra bl.a. Audi) mens Brembo tar ansvar for stoppegenskapene.
CTS-V Coupé har en rekke detaljer som skiller den fra sine mildere motoriserte søsken, både i eksteriør og interiør.
Sedanen har tatt seg rundt Nordsløyfa på under åtte minutter (på vanlige dekk), og det er ingen grunn til at ikke coupéen, som er 5 cm lavere og like mye bredere, skal klare det samme.